Het team van Energieloket Haarlemmermeer zet zich in om bewoners van Haarlemmermeer zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er toch iets zijn misgegaan en heb je daar een klacht over? Dat vinden wij ontzettend vervelend. Onze klantenservice zal haar uiterste best doen de klacht op te lossen.

Informatie voor bewoners met een defecte BonGo Solar zonnepanelen-systeem

Heb je in het verleden meegedaan aan een inkoopactie in Haarlemmermeer en heb je een systeem van BonGo Solar die niet meer goed werkt door bijvoorbeeld een defecte omvormer of defecte panelen? Dan kun je aanspraak maken op het garantiefonds van BonGo Solar via deze link. BonGo Solar is tot en met 2021 partner geweest bij onze inkoopacties en in 2024 failliet verklaard.

Hoe dien je een klacht in?

Dat kan via het formulier op deze pagina.
Wij streven er naar om klachten binnen 10 werkdagen af te handelen.

Welke gegevens hebben wij van je nodig?

  • Volledige naam

  • Volledige adres

  • E-mailadres en telefoonnummer

  • Beschrijving van de klacht (wat is er gebeurd, wanneer en welke partijen zijn hierbij betrokken)

  • Eventueel gewenste oplossing

Een klacht kan schriftelijk ingediend worden via onderstaand formulier